Wie ben ik?
Het optimaliseren en stimuleren van persoonlijke interacties tussen mensen is waar ik goed in ben en energie van krijg.
Het helder en effectief overbrengen van wat je wilt zeggen op een wijze die bij jou past maakt dat je begrepen wordt.
Door te coachen, trainen en te begeleiden op heldere communicatie, non-verbale communicatie en performance groeit het zelfbewustzijn en zelfvertrouwen.
Irene Wildenbeest
Paar van mijn hoogtepunten
De rode draad in mijn leven is het goed overbrengen van informatie tussen anderen.
In een gezin van 5 kinderen vervulde ik deze rol tussen de ouderen en jongeren. Bij de manege van mijn ouders was het belangrijk om te denken vanuit de klant. Wat vinden zij belangrijk, hoe kunnen wij dat invullen.
In 1986 startte ik bij Randstad Holding. Hierbij werd ik me ervan bewust dat ik goed ben en enthousiast word als ik verschillende partijen tot elkaar weet te brengen. Het geeft mij voldoening te merken dat ik daar het verschil kan maken.
Bij Randstad heb ik verschillende functies gehad onder andere het trainen van medewerkers op het gebied van klantgerichte communicatie.
Als manager ervaarde ik hoe bijzonder het is, je medewerkers te zien groeien als je ze in hun kracht zet.
In 2000 vertrok ik met ons gezin naar Azië en 4 jaar later naar Egypte.
Ook in deze landen met hun eigen cultuur ondervond ik hoe belangrijk het is om vanuit de ander te denken en daarop in te spelen. Daardoor was het wonen en werken in deze landen een geweldige ervaring. In Azië ben ik gestart met mijn bedrijf waarbij ik mensen en organisaties coach, adviseer en begeleid om hun zichtbaarheid te vergroten en de interactie met anderen te optimaliseren.
Juist in deze tijd van digitalisering is het persoonlijk contact een goed middel om je te onderscheiden.